Marcelino Wunderlich komt met carnavalskraker!

Wie schlager zegt, zegt Marcelino Wunderlich! De Duitse ster en zoon van muzikant Klaus Wunderlich is met zijn goldene stimme en onfeilbaar gevoel voor mode ontzettend geliefd bij het publiek. Marcelino, bekend van zijn hits zoals König Alcohol en Verdammt ich lieb mich heeft door zijn passie voor het schlagerlied niet alleen in Duitsland al hordes fans achter zich aan lopen, maar ook in Nederland heeft hij binnen no time de harten van duizenden fans weten te veroveren.

Naast het uitbrengen van zijn befaamde schlagerhits was Marcelino ook te zien op het Coen und Sander Fest, Serious Request en het Oktoberfest NL in Alkmaar. Tevens is hij het gezicht van telecomaanbieder Youfone. Dat hij gewild is, is ook niet zo gek. Deze rasentertainer weet zijn publiek, jong en oud, keer op keer te vermaken en verbazen.

Dat Marcelino niet vies is van een feestje, dat weten wij allemaal: Ein Schlagerfestival, apres-skiën, Oktoberfest.. niets is Marcelino te gek! Maar nu hij in Nederland is en er geen skihutten in de buurt zijn, heeft hij zijn zinnen gezet op een ander festijn, namelijk: carnaval! Bij dit gemütliche bierfestijn hoort natuurlijk ook muziek. En wat is carnaval zonder een hit van deze party-professional?

Speciaal voor carnaval komt Marcelino met de carnavalskraker Klein Slokje Klingeling. Doordat Marcelino’s talent en succes niet onopgemerkt blijven, mocht hij vorige week zijn carnavalshit al vertolken bij RTL Boulevard. Ook is zijn hit ondertussen te horen op radiostations in heel Nederland. Het is dan ook vrijwel zeker dat iedereen met carnaval straks meezingt met deze vrolijke carnavalskraker.

Omdat dit succes ook Youfone niet ontgaan is, komen zijn met een geweldige carnavalsactie: Win de outfit van Marcelino Wunderlich! Upload jouw leukste, gekste en meest originele carnavalsfoto op de Facebook pagina van Youfone en maak kans op een echte Marcelino pulli, snor, pruik en bril! Een paar dagen als Marcelino door het leven gaan? Dass ist doch super toll! Dus, waar wacht je nog op? Ga naar https://www.facebook.com/Youfone/app/129570913824547 en doe mee!

Youfone klanten hebben niets te klagen

We kennen het allemaal: geen bereik in de trein, een appje dat maar niet verstuurd kan worden of een belangrijk telefoongesprek dat ineens wegvalt. Wanneer zich dit een enkele keer voordoet hang je niet meteen met je provider aan de telefoon. Echter, als dit vaker gebeurd is dit natuurlijk onwenselijk en al helemaal wanneer de provider jouw klacht niet oplost. Hoe kun je er nou voor zorgen dat een klacht opgelost wordt? En verschilt dit dan ook per provider? Bij Klacht.nl weten ze hier wel raad mee.

Afgelopen jaar hebben maar liefst 100.000 mobiele gebruikers een klacht ingediend bij Klacht.nl, de grootste klachtensite van Nederland. Van al deze klachten waren er 4.288 klachten gerelateerd aan de mobiele telefonie sector. Klacht.nl biedt een platform waarop bedrijven en consumenten op een transparante manier een dialoog aan kunnen gaan en zo, hopelijk snel, de klacht in kwestie kunnen oplossen. Van alle binnengekomen klachten heeft Klacht.nl er maar liefst 38% opgelost. Klacht.nl is hierdoor een van de meest betrouwbare platforms met betrekking tot klachten in de telecom sector.

Naast het feit dat Klacht.nl consumenten helpt met het oplossen van hun klachten, gaan zij ook de dialoog aan met de desbetreffende bedrijven en proberen zo de klachtenafdelingen binnen die bedrijven te verbeteren. Dit komt niet alleen de consument ten goede, maar het motiveert bedrijven ook om beter om te gaan met hun klanten.

Ook deelt Klacht.nl jaarlijks de Klachtaward uit. Naast bedrijven zoals de Lidl en IKEA, werd Youfone in 2015 uitgeroepen als de beste klachten oplosser binnen de mobiele sector. Dit is het tweede jaar op rij dat Youfone deze prijs in ontvangst heeft mogen nemen. Waar Youfone in 2014 al 97% van alle klachten wist op te lossen, is dat percentage dit jaar gestegen naar maar liefst 100%.

Naast het feit dat Klacht.nl consumenten helpt met het oplossen van hun klachten, gaan zij ook de dialoog aan met de desbetreffende bedrijven en proberen zo de klachtenafdelingen binnen die bedrijven te verbeteren. Dit komt niet alleen de consument ten goede, maar het motiveert bedrijven ook om beter om te gaan met hun klanten.

Ook deelt Klacht.nl jaarlijks de Klachtaward uit. Naast bedrijven zoals de Lidl en IKEA, werd Youfone in 2015 uitgeroepen als de beste klachten oplosser binnen de mobiele sector. Dit is het tweede jaar op rij dat Youfone deze prijs in ontvangst heeft mogen nemen. Waar Youfone in 2014 al 97% van alle klachten wist op te lossen, is dat percentage dit jaar gestegen naar maar liefst 100%.

Naast het feit dat Youfone dus de beste klachtenoplosser is binnen de telecomsector, hebben zij op 11 januari 2016 ook nog de Opiness Beste Service Award 2016 in ontvangst mogen nemen. Met een prachtig rapportcijfer van een 8,0, geeft Youfone hun concurrentie het nakijken. Het cijfer dat Youfone heeft gekregen is gebaseerd op hun snelle service in combinatie met een goede prijs. Daarbij vinden de klanten Youfone duidelijk en vriendelijk, iets waar hun concurrentie ook nog wat van kan leren.

Hoewel wij hier in Nederland niet vies zijn van een beetje klagen, over van alles en nog wat, hebben de klanten van Youfone in ieder geval helemaal niets te klagen. Als consument zit je bij Youfone dus wel goed, en kun je zonder problemen blijven appen, bellen en sms’en; waar je ook bent. En heb je een klacht? Dan staan de vriendelijke medewerkers van Youfone klaar om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Laat een reactie achter

Got Something To Say:

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *