Vind alle providers en alle telefoons

Youfone is een aanbieder van mobiele abonnementen, voor zowel privé als zakelijk. De provider maakt gebruik van het KPN-netwerk. Belminuten, sms’jes en internetbundels kunnen naar eigen keuze gecombineerd worden. Bundels voor bellen en sms’en beginnen vanaf 5 euro.

Sim only abonnementen bij Youfone

Youfone biedt vijf verschillende mobiele abonnementen aan: Youfone 100, Youfone 250, Youfone 450, Onbeperkt en Eindeloos. Het getal geeft aan hoeveel belminuten en sms’jes er verbruikt mogen worden.

Het verschil tussen ‘Onbeperkt’ en ‘Eindeloos’ is dat bij het Eindeloos-abonnement: bij Youfone Eindeloos worden alle gesprekken per seconde afgerekend. Daarbij zijn de vaste kosten 10 eurocent per minuut of per sms. Bij een verbruik onder de 10 euro brengt de provider 2,50 euro per maand in rekening, als administratiekosten. De abonnementen ‘Eindeloos’ en ‘Onbeperkt’ zijn alleen mogelijk in combinatie met een databundel.

Abonnementen hebben een loopduur van één of twee jaar.

Belplafond bij Youfone

Deze aanbieder van mobiele abonnementen biedt een ‘belplafond’. Op die manier moeten hoge onverwachte kosten te voorkomen zijn. Via MyYoufone kan de afnemer van het abonnement een bedrag kiezen waarmee hij of zij een plafond wilt instellen. Het bedrag waarvoor het belplafond wordt ingesteld, is exclusief de maandelijkse abonnementskosten.

Wie voor een limiet kiest, kan kiezen voor 10 euro, 20 euro, 50 euro, 100 euro of 300 euro. Het limiet gaat dan op de eerste van de volgende maand in. Bellen naar het buitenland en betaalde informatienummers vallen niet onder het plafond. Bij een verbruik van 80 procent ontvangt de afnemer een waarschuwing. Bij verbruik van 100 procent wordt de gebruiker afgesloten voor uitgaand verkeer. Hetzelfde kan ook ingesteld worden voor een dataplafond.

Tientje voor een vriendje

De aanbieder werkt met het ‘Een tientje voor een vriendje’-principe. Wie met de persoonlijke code van een abonnee een Sim Only-abonnement afsluit, ontvangt 10 euro. Dat geldt voor zowel de nieuwe afnemer van een abonnement, als voor degene die de code heeft gedeeld.

Service

De klantenservice van Youfone is beschikbaar via MyYoufone, telefonisch en per pest. Bestaande afnemers kunnen inloggen op MyYoufone en een ticket aanmaken. De vraag wordt dan binnen 3 tot 5 werkdagen beantwoord.

Telefonisch is de helpdesk bereikbaar op het gratis nummer 1200. Niet-abonnees betalen 35 eurocent per minuut. Zij bellen met het telefoonnummer 0900 – 698 3663. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen, van 09.00 tot 17.30 uur. Een vraag stellen per e-mail is ook mogelijk, via de website. De e-mail wordt binnen ongeveer 3 werkdagen beantwoord.

Heb je nog meer vragen?

Heb je nog vragen? MobielAbonnement.nl staat je graag te woord. Bekijk onze blog of neem contact met onze support-afdeling.


Volg ons op