Vind alle providers en alle telefoons

Simyo

Simyo is een aanbieder van sim only abonnementen. Hoewel de provider ook een telefoonshop heeft, kan men de betaling van de telefoon niet combineren met zijn of haar abonnement. Deze aanbieder zegt er naar te streven de kosten zo laag mogelijk te houden.

Sim only abonnementen van Simyo

‘In control’ met Simyo

Volgens Simyo heeft de afnemer van het sim only-abonnement het voor het zeggen. De afnemer van het abonnement bepaalt zelf precies hoeveel belminuten, sms’jes en MB’s hij of zij nodig heeft. Daarom is er ook geen loopduur voor een contract. Een bundel kan de volgende maand worden overgezet. Of de afnemer nu meer of minder belminuten, sms’jes of MB’s nodig heeft.

Sinds 2014 werkt de provider met de ‘VriendenDeal’; wie de aanbieder aanraadt bij vrienden, familie of contacten op sociale media, kan een vergoeding krijgen. Deze vergoeding geldt alleen als er daadwerkelijk een abonnement wordt afgesloten. Deze vergoeding is altijd 10 euro per nieuwe afnemer, en wordt in mindering gebracht op de maandelijkse rekening. Zo is het mogelijk om bijna gratis te bellen.

Kleine provider
Simyo is naar eigen zeggen een relatief kleine provider, met een klein team. De aanbieder heeft geen eigen netwerk en eigen zendmasten, maar maakt gebruik van het KPN-netwerk. Doordat de aanbieder met een klein team werkt, zijn de lijnen kort en kunnen, volgens Simyo, problemen snel verholpen worden.

Online regelen
De afnemer van het abonnement kan zijn of haar zaken rondom mobiele telefonie zelf online regelen. Via de applicatie ‘Mijn Simyo’ valt direct het huidige verbruik in te zien, kan de afnemer zien of er openstaande facturen zijn en is de klantenservice raad te plegen.

Via mijn.simyo.nl kan de afnemer naar ‘Instellingen’ gaan en op ‘Abonnement’ klikken om de bundel aan te passen, het abonnement op te zeggen of om extra MB’s bij te kopen.

Service
Wie een vraag of opmerking heeft, kan deze kenbaar maken aan de klantenservice. Dat kan via het forum, waar zowel mede-afnemers en het Simyo Social team antwoord kunnen geven. Daarnaast is Simyo actief op Twitter, op het account ‘SimyoNL’. Daarnaast kan er nog steeds een e-mail worden verstuurd. Dan ontvangt de abonnementhouder binnen 3 werkdagen een antwoord.

Directe ondersteuning nodig? Dan is de klantenservice ook telefonisch bereikbaar. Het bellen met de klantenservice kan iedere werkdag, van 09.00 tot 17.30 uur. Vanaf een Simyo-abonnement kan het nummer 1200 worden geraadpleegd. Dit is geheel gratis. Wie belt met een ander abonnement, betaalt 35 eurocent per gesprek. Het telefoonnummer is in dit geval 0900 – 8090. Online valt in te zien wanneer de gunstigste tijden zijn om te bellen. Ook kan de afnemer direct inzien hoeveel wachtenden er voor hem of haar zijn.

Heb je nog meer vragen?

Heb je nog vragen? MobielAbonnement.nl staat je graag te woord. Bekijk onze blog of neem contact met onze support-afdeling.


Volg ons op